NVIDIA GeForce MX570
Az Nvidia GeForce MX570 (GN20-S5, Device ID 0x25A6) egy belépő szintű mobil grafikus kártya laptopokhoz. Az Ampere GA107 chipre épül, 2 GB GDDR6-os GDDR6-os memóriával. Összehasonlítva a hasonló GeForce RTX 2050az MX570 2 GB-tal kevesebb VRAM-ot és alacsonyabb TDP-t kínál. Összehasonlítva a RTX 3050-HEZ KÉPESTaz MX570 és az RTX 2050 jelentősen csökkentett, mindössze 64 bites memóriabuszt kínál. Elméletileg az MX570 Raytracing és Tensor magokat is kínál, de a Raytracing teljesítménye túl alacsony lesz. A DLSS viszont segíthet a kiválasztott játékokban.
A mobil GeForce MX570 játékteljesítménye a jelentősen csökkentett grafikus memóriabusznak köszönhetően egyértelműen alacsonyabb lehet, mint az RTX 3050-é. Az első benchmarkok a gyors verziót valamivel a GeForce GTX 1650 fölé és az RTX 2050 szintjére pozícionálják.
A GA107-es chip 8 nm-es eljárással készül. A raytracing magok nem használhatók az MX570-ben.
GeForce MX500 Széria
| |||||||
Kódnév | GN20-S5 | ||||||
Architektúra | Ampere | ||||||
Pipeline-ok | 2048 - egységes | ||||||
Mag sebesség | 1477 (Boost) MHz | ||||||
Memória sebesség | 12000 MHz | ||||||
Memória Busz Szélesség | 64 Bit | ||||||
Memória Típus | GDDR6 | ||||||
Max Memória | 2048 MB | ||||||
Shader Memória | nem | ||||||
API | DirectX 12_1, OpenGL 4.6 | ||||||
Energiafogyasztás | 15-45 Watt | ||||||
technológia | 8 nm | ||||||
Jellegzetességek | Vulkan 1.2, OpenGL 4.6, OpenCL 3.0, GPU Boost, Optimus, PCIe 4.0, Game Ready Drivers, Win 10 / 11 | ||||||
Megjelenés ideje | 17.12.2021 |